Hello.

Aha! men e det inte helt underbart allting?
va ut en snabb sväng igår. "trodde jag" vart tydligen en hel kväll minsann.:P
men allt som e gratis e gott har jag hört.
hade så jävla skoj.
hamna till slut hos lillen så man fick sig en liten kudde att sova på.

veckan har varit helt jävla underbar.
en massa H D åkning har det blivit.
tur man har bra kamrater...
kan säga att det letas hejvilt efter en harley nu.
hittat en som en kompis har så egentligen fattas det bara lite slantar så e saken biff.
men det kommer att bli en i sommar.
hoppas alla haft en bra vecka & en bra helg.
för min del blir det att hämta världens bästa unge om en liten stund.



Citat:  om du är allt varför är du då inte hos mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0